torstai 29. toukokuuta 2014

Eikö tänään ole sunnuntai?

 Tuntuu siltä. Olen pyörinyt kotona koko päivän villasukat jalassa,nimenomaan pyörinyt,en oikein osaa keskittyä nyt mihinkään. Heitin siis kirjat hetkeksi nurkkaan ja käytiin E:n kanssa raparpereiden kimppuun,äitin tuliaisia,meillä kasvaa pihalla pelkkä nurmikko.



 Sokerivieroituksessa olevana söin kuitenkin palan piirakkaa,lienee ok. Olen muuten todella yllättynyt kuinka vahvassa sokerikoukussa olen ollut,yök.
Olen suuri kivennäisveden ystävä, aiemmin miehen työsuhde-etuihin kuului BonAqua ja join sitä todella paljon. Ostin sittemmin Soda Streamerin meille mutta en oikein ole innostunut sen käytöstä, kunnon Vichyssa on eri maku. Kesän lähestyessä voi alkaa siirtymään itsetehtyihin makuvesiin, nyt kun ulkona on koleaa ja kylmää sitruuna ja lime ovat tarpeeksi tylyä seuraa.




 Ikkunalaudalla sitruunoiden vieressä olisi paikka mintulle mutta se on ollut joka kerta kaupassa käydessäni loppu. Sitruunan kaveriksi laittaisin vielä minttua ja mansikkaa, siis jos aurinko paistaisi.
 Ja koska olen kerrankin sinnikäs tämän sokerittomuuteni kanssa,jatkan veden juomista ja vien piirakan huomenna töihin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti