sunnuntai 18. elokuuta 2013

Täydellinen viikonloppu

 Ihanaa!
Oikeastaan viikonloppu on vietetty Tukholmassa ja sunnuntai näissä kuvien maisemissa täällä kotona. Tukholma on mulle tärkeä kaupunki ja vaatii ihan oman postauksensa, monia mulle merkittäviä elämänkäänteitä olen siinä kaupungissa kokenut ja tehnyt ja ne on kaikki luoneet mulle erityisen siteen kaupunkiin.
Tänään oli ravintolapäivä täällä Lahdessakin ja kävimme suoraan laivalta saavuttua katsastamassa ystäväperheen houkuttelemana tarjontaa. Ihanat ja maistuvat cupcaket löysimme ja ensi kerralla kutkuttaisi itse osallistua.Saas nähä!









Vaikka olen syysihminen niin olipa upea kesäpäivä vielä tähän elokuulle, E heitti housut pois ja mallaili Hello Kitty-pikkareissa menemään. A pääsi ystäviemme veneen rattiin ja itse nautin kiireettömästä oleilusta.
Vielä to top it all of rakas Italiassa asuva ystäväni istui iltaa kanssamme ennen paluuta kotiinsa. Tätä lisää tulevaankiin viikkoon=)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti