sunnuntai 1. helmikuuta 2015

Sunday selfie


Sunnuntaisin tekisi mieli lojua sängyssä ja lukea lehteä kaikessa rauhassa,mutta meille ei tule lehteä ja esikoisen jääkiekkotreenit estää lojumisen. Sunnuntait on suosiolla siirretty siis lauantaille;) Sunnuntai on uusi maanantai. 

Mun entinen ihana kollega sanoi tuossa taannoin kun kerroin tulevaisuuden suunnitelmistani ja sitä varten aloittamastani motivational boardista että juuri sellaisena hän minut yhteisiltä työajoilta muistaa. Olin vaan itse unohtanut,millainen olin ja miten sain itsestäni eniten irti,kiitos muistutuksesta! 
Ylisanoista viis, RAKASTAN mietelauseita,lainauksia,sitaatteja, ne on mun juttu! Siksipä niitä löytyy kotoa ihan kehyksistä,muistuttamassa. 

Unelmia kohti siis,oli sunnuntai tai maanantai! 

2 kommenttia:

  1. Minulla on olohuoneen taulussa muistutuksena lause "Do more of what makes you happy". Niinpä. Minä itse voi kuitenkin aika pitkälle päättää mitä elämässäni teen. Miksei siis sitä, joka tekee minusta onnellisen?

    VastaaPoista
  2. Juuri näin! Täytyy ottaa tuo muistikirjaan myös!

    VastaaPoista