sunnuntai 16. kesäkuuta 2013

Ompeluhommia.Marimekko ja Diesel

Sunnuntai olisi jo ilman näitäkin ylittänyt odotukset. Aamupala uusitulla Seurahuoneella avasi kivasti oven huikealle päivälle mikä huipentui yht'äkkiseen ompeluintoon.


Mä niin muistan kun mä olen ostanut nämä Dieselit suurella rahalla suurinpirtein kymmenen vuotta sitten,lahkeissa oli silloin eri tavalla leveyttä. Olen löytänyt kapeista lahkeista itseninäköiset housut, mun vartalolle ja jaloille parhaimmat lahkeet ovat pillit,näin se vaan on. Jostin syystä en ole näitä kuitenkaan raaskinut antaa eteenpäin ja nytpä sainkin idean kaventaa lahkeet ja AI ETTÄ! Siis mun kesän lempifarkut on tässä! Farkut vaan jalkaan väärinpäin,nuppineuloilla merkit miten kapeaksi lahkeet haluaa ja se on siinä. Suosittelen!










Eihän se siihen sitten jäänyt. Mulla on jemmassa Marimekon trikoota mutta lähin saumuri anopilla joten trikoot saivat tyytyä sivuosaan. E:lle pikku tasku paitaan niin pysyy pinnit tallessa.






 Kun alkuun kerran pääsi oli vielä saatava peittoon nuo patjojen jatkopalat,yök! Meillä ne pyörii A:n parvisängyn alla lukunurkkauksessa ja kovasti näkyvillä ovat. Alkuperäispäällisen kuosi ei oikein iske ja automies halusi autoja joten sopivat palat BoBoota pääsivät käyttöön ja antavat huoneeseenkin kivaa väriä.
Jes.Uuteen viikkoon.










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti